Nedläggning

Nu kommer jag precis från det lokala rullstolsdansen.
Det kom (enbart) 3st personer varav 2st var rullstolsburna (1 var en medhjälpare). Detta får mig onekligen att fundera över om det möjligtvis är dax att lägga ner denna dans. Är ju inte så jättekul att vara så få. :-(

I lördags var jag på en tävling, en tävling i något helt annat, nämligen "Par-Mix-Shogi".
Detta är ju en tävling i shogi (=japanskt schack) där par skall möta andra par... men det var många avhopp i sista minuten så enbart 2 lag kunde ställa upp.
Även här kan man lägga tanken på att lägga ner denna klubb (jag är ordförande så om jag förespråkar nedläggning av klubben så blir det så)
Just nu känns det som att klubbar/föreningar som jag är aktiv i är på väg att läggas ned. :-(

Kommentarer
Postat av: HenryBum

Our learn to read english online course was set in motion by my daughter. ny co workers was the person who was offered the revelation of realizing the sweet voice of my pastor a wed March early night time in 2018… “Learn English phonics!”

Twelve months in the future a Canadian Englsih teacher with customary greetings and was overheard saying:, “will you instruct the German language instructors to learn English with an American Accent Super? can someone come over and teach my foreign English teachers to learn Teaching English to speakers of other languages?” Check it out [url=https://teacheasyenglish.org/5-free-lessons/][color=#000_url]Learn speak English online[/color][/url]

2022-09-14 @ 03:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0