Vad vore bäst?

Precis som rubriken antyder om så ställer jag mig frågan om vad som skulle vara bäst.
Igår var jag nästintill övertygad om att det som skulle vara bäst för egen del vore om jag lät amputera mitt högerben för ibland (=för ofta) så tycks mitt högerben ha som främste uppgift att fälla mig (genom att vara i vägen för vänsterbenet). Kom dock ganska snart fram till att högerbenet kan ju faktiskt vara ganska bra ibland och när jag tänker igenom min situation så blir jag övertygad av att utan högerben så visst, har då inget som fäller vänsterbenet men livssituationen i övrigt kommer ju att då att ofta, på tok för ofta att bli problematisk.... slutfattat - högerbenet är i vägen ibland men trots det så vill jag ändå ha det kvar.

Kommentarer
Postat av: stefan

Mmm, jag vet att det är bråkigt det där benet. Men du är snyggare med två ;-). Dessutom hade det ju blivit rulle hela tiden:-S
Lycka till nu i SM:-):-)

2014-05-16 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0