Aningen sur

En ny TV är köpt för inte så länge sen, men..... Jag har nu "Com Hem" som leverantör av exempelvis TV och så har jag också "tivo"... vad det nu står för... Vad kan jag nu säga om detta? Än så länge skulle jag ge betyget "Katastrofalt dåligt". Jag har ringt till "Com Hem" för att vänligt be om hjälp och hjälp har jag då fått. Efter detta så har TV:n fungerat riktigt bra.... i ett par timmar. Om jag sedan har kommit på idén att stänga av TV:n (vilket är en ganska normal idé när man skall lägga sig) så kan man inte sätta på TV:n igen. Nåja, det är ju inte helt ovanligt att jag då kan titta på filmer (som "tivo" tillhandahåller men något som jag skulle vilja se (men som jag inte lyckats se på) är SVT (alltså nyheter med mera). Imorgon skall jag ringa till dem (Com Hem alltså) och gnälla....igen.
Risken finns att jag kommer att bli ihågkommen som en "gnällgubbe". Men om inte TV:n fungerar så blir jag tvungen att fortsätta gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0