Flytt med mera

 
Hmmm... nu var det nästan 2 veckor sedan jag skrev något,,,
och vad har hänt sen sist... för något har väl hänt?
Jo något har allt hänt. Jag har flyttat in i en ny lägenhet. Faktum är att lägenheten är verkligen ny, det har innan det att jag flyttade in bora bopp en person här,,,,, och han bodde inte länge här. 
Men ett problem har uppstått, jag bokade en extra tv-tjänst (det har jag inget minne av). -denna tv-tjänst fungerar ej (och telefon fungerat inte heller - ja internet fungerade inledningsvis inte heller).
 
Som jag tidigare har skrivit så ska jag om ca 1½ månad arrangera en tävling. Att arrangera en tävling har jag ju trots allt gjort vid ett flertal tillfällen tidigare (ca 20 gånger) men denna gången skall det finnas en Japan-biljett som förstapris. Faktum är att jag 2008 höll en liknande tävling (denna gång föll jag på målsnöret). 2008 kom jag tvåa i tävlingen där vinnaren skulle vinna en resa till New York.
Tyvärr har jag blivit bra på att NÄSTAN vinna så fantastiska resor. Men i år skall det bli annorlunda... i år skall inget stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0