White house down


Ja, jag har för mig att filmen heter just så (fast jag borde ju kunna kollat upp det för att vara helt säker).
Filmen ja.... den var... ja, vad skall jag säga? Innan jag säger något om den får jag säga att de senaste filmerna som jag har sett på bio har varit riktigt bedrövligt dåliga. Inledningsvis av denna film var jag rädd att den skulle vara som de tidigare filmerna, alltså riktigt dålig. Det tog ett tag innan filmen "kom igång" men när väl filmen hade "kommit igång" så var den allt riktigt bra.
Mitt omdöme om denna film skulle vara 4 stjärnor utav 5, vilket innebär att jag kan verkligen rekommendera denna film.
Så om ni inte har sett denna film så kan ni göra det, ni kommer inte att bli besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0