Rehabilitering


Precis som rubriken tyder på så är jag nu inne för en rehabilitering.
Jag kan knappast räkna med att bli fantastiskt mycket bättre, men lite bättre kan jag givetvis kunna hoppas på att jag blir.
Jag har nu varit här en knapp vecka och utvecklingen har helt klart gått åt rätt håll. Min sjukgymnast har antytt om att när jag åker hem (om drygt 2 veckor) så kommer jag troligen (=förhoppningsvis) inte att vara helt beroende av rullstol utan då hoppas jag kunna gå lite... det ser allt ganska ljust ut... men... jag vill inte spåna om hur jag kommer att vara (rent fysiskt) när jag åker hem... inte ännu i alla fall.
Men visst skulle det vara kul om jag skulle kunna gå lite igen. Att gå snabbt har hittills inte visat några positiva resultat, men vem vet, kanske kan jag även det. :)

Innan jag åkte hit så hade jag givetvis det som mål, alltså att kunna gå igen men som ett mindre mål har varit att försöka "sprida" spelet som jag idag spelar en hel del. Detta "spridande" ser faktiskt ganska positivt ut.... hoppas jag i alla fall. :)

En spännande framtid är att vänta på mål - både stora och små.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du fixar det brorsan! Heja!
/S

2013-09-06 @ 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0