Nu är det slut


Precis som rubriken antyder så är min träningsperiod på "fryk canter" över nu. Inte riktigt förresten för taxi kommer att hämta mig 14.00 imorgon. Det är alltså ca ett dygn kvar för min del men min träning är helt över. Jag har haft mitt sista träningspass.
Så vad skall jag nu göra de återstående timmarna?
Ärligt talat så vet jag inte riktigt. Jag skall alltså göra det som jag är bäst på alltså ingenting alls och detta är jag tyvärr allt för bra på.

Hur har då min träning varit?
Min träning med sjukgymnasten har varit riktigt bra/givande.
Kan sägas att när jag kom hit så kunde jag inte få många meter MEN igår gick jag cirka 80 meter. Min gångträning har alltså varit givande, men skall sägas att när jag gick detta (cirka) 80 meter så använde jag mig av 2 kryckor. Med en krycka gick jag dagen innan halva sträckan.
Det kan påpekas att jag har tränat en del här med såväl benen, lite ballans och en del med en så kallad dragapparat,

Jag har haft 3st mål här. Hur har de gått? Och vad var det egentligen för mål?

"Mål 1" är ett mål som jag tidigare har skrivit om.
Målet var så banalt att jag skulle få en kram av städerskan som arbetar här.
GENEOMFÖRT

"Mål 2"... ja, detta mål har jag insett att jag kan glömma. Jag ville helt enkelt starta en shogi-klubb här upp i Torsbyområdet, men det har inte gått, inte alls. :(
EJ GODKÄNNT

"Mål 3" Jag har själv börjat fundera över vad detta målet var.
Målet var antingen -
Att kunna gå
eller var det
Att kunna gå bättre

Jag kan ju inte riktigt gå helt obehindrat men jag går helt klart gå bättre nu än innan jag åkte hit.
Jag funderar ju då på om jag kan ge mig själv godkännt effler inte. Trots allt så ger jag mig själv:
GODKÄNNT

Resultatet av detta blir:
2 GODKÄNNT
och
1 EJ GODKÄNNT

Vistelsen har helt enkelt varit helt okey.
Precis som jag skrev i ett tidigare inlägg så är snittålderna på patienterna som kommit hit hög och de som är lite yngre är i ganska dåligt skick. Det hela har då blivit ganska deprimerande att vara här. Jad hoppas ju att jag inte ses som allt för "dålig" men givetvis kan detta ses på olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra jobbat Robert! Kram Jenny

2013-09-20 @ 14:47:49
Postat av: Stefan

heja Brorsan!

och ha en fin helg:-)
/S

2013-09-20 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0