Lite putt


Jag har ju under en tid haft vissa funderingar på vad jag egentligen skall göra, något måste ske.
Jag har funderat lite på detta och faktiskt kommit på något, något som faktiskt skulle ändra min tillvaro lite. Men för att komma igång behöver jag lite "utrustning". Denna "utrustning" fanns till salu för bara dryga hundringen MEN att köpa detta gick INTE, mitt bankkort gillade inte detta. Nja, skall jag vara ärlig så är det (tyvärr) mycket som kortet inte gillar. Nåväl, imorgon får jag göra ett "studiebesök" på banken för att försöka få detta ordnat.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad är det för utrustning?

Svar: Nja, någon riktig utrusning är det ju inte, utan bara en lista på fonder där man kan söka pengar. Denna lista skulle jag nu behöva.
Robert Söderberg

2013-09-29 @ 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0