Första "målet" uppfyllt

 
Hmmm... nu har jag varit på rehabilitering i ca 1 och en halv vecka. Nu börjar jag känna av att jag rent fysiskt blir allt starkare. Ja, om jag skulle träna för att bli hulken skulle jag nog få stanna här lite länge.. eller till och med ganska mycket längre. Dessutom är jag här mest  för att bli lite smidigare med alls vad det innebär.
När jag väl kommit hit så väldigt snart satte jag upp 3 st mål. Mål som får anses som olika svåra att uppnå. Det "lättaste" målet kunde jag genomföra idag, jag kallar det för "mål 1". Det svåraste målet ("mål 3") tog idag ett stort steg i rätt riktning. "mål 2" har hjag insett kan nog bli lite väl omöjligt.
 
Vad var då "mål 1"?
Ja, det kan tyckas  som ganska banalt men... det var helt enkelt att få en kram av ståderskan som går runt här på dagarna och skurar golven. Idag fick jag så en kram av henne. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0