Det närmar sig


Idag är det onsdag och på lördag skall jag skickas tillbaka till Trollhättan eller med andra ord, på lördag kommer jag att "släppas ut" från detta ställe och hem till verkligheten.
Ja, visst har jag upplevt både positiva och negativa saker men att de positiva klart överväger det negativa, ja det är klart.. HELT klart..
På fredag har jag tänkt att skriva en liten rapport över min tid här, det blir alltså som en liten "epikris".
Då kommer jag bland annat att skriva om att jag har ju haft 3st mål som jag har hoppats gå i uppfyllelse. Vad va de för mål och hur har de gått? Nu kan jag som en liten fingervisning kunna säga att de har fått lite olika resultat.

Just nu kan sägas att jag har en mage som är mer än fullproppad, eller på ren svenska - jag är nu riktigt mätt.
För några timmar sedan har jag ätit middag (förvisso inget konstigt med det). Då kom representanter från en närliggande kina-restaurant där flertalet av de som är här hade beställt mat - så även jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0