Dagarna här blir färre


Nu kan man verkligen se att dagarna som jag har kvar här blir allt färre. Men samtidigt som dagarna blir färre blir jag allt starkare... ja nästan i alla fall. Inatt hade jag en sådan där "spännande" natt och jag fick känslan av att det bästa skulle vara att amputera högerbenet. Detta ben gör då inte många glada. Men det är klart, ibland så, ibland fungerar ju benet som det ska... nästan i alla fall.

Jag får korrigera mig själv i ett tidigare inlägg som jag har skrivit. Jag sa/skrev då att det bara fanns en person här som var yngre än mig och när han försvann så är jag (precis som vanligt) yngst här.
Detta stämmer dock inte - här finns faktiskt en annan person som faktiskt är yngre än mig.

Nu är det helg och en helg här på "Fryk" innebär att det händer inte mycket, ingenting alls faktiskt.
Just nu pågår en marknad här i Torsby. Det är en stor marknad där de säljer Godis, Kläder (framför allt sockar), Mobiltelefon-skal, Godis, Korv (norrlänsk sort) och så i ett flertal stånd säljer de Godis (det höll jag ju nästan på att glömma). Till denna marknad kommer det ganska mycket folk som hoppas kunna göra något fynd (och jag har just nämnt vad man kan köpa.
Det kan finnas risk för att jag har glömt något som de säljer. Kom jag förresten ihåg att skriva det att de säljer ju "Godis" också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0