Planer

Vad händer idag då?
-Ingenting

Vad hände igår då?
-Ingenting

Ja, det händer just nu inte mycket i min tillvaro.
För att råda bot på detta så har jag nu suttit o tittat på hotell för kommande "utflykter". Helt klart är ju att lite mer saker måste hända. Faktum är att när jag nu satt o tittade på hotell så fann jag lite intressanta hotell. En vecka för knappt 8000kr gjorde att jag funderade på att boka med en gång. Hade jag nu bokat så skulle jag ha bokat i augusti 2014 (alltså att tag kvar) men jag måste först kolla upp så att jag inte har något annat planerat då. Nästa år har ju tänkt att åka till Ungern (en tävling som jag TROR genomförs i juli men är inte HELT säker ännu.).

Hur kommer det nu att bli till nästa år?
Faktum är ju att jag har tittat lite på en resa till Kiel. Resan skulle kosta under 1000kr (det skulle då ha blivit båt från Göteborg). Detta är ett alternativ till.
Detta är mycket prat men nästa år ska jag genomföra åtminstone två av dessa resor.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja du...Vet inte om jag skulle kunna svara något annat än du på vad som hände igår och idag.

Bra att planera något kul. Det borde jag också göra.
Nu väntar vi mest med spänning på stormen.
Kram Annika

2013-10-28 @ 16:33:10
URL: http://www.anhaltannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0