Länge sedan


Precis som rubriken antyder om var det nu länge sedan jag skrev något här
Något som jag har varit med om sedan senast är ett 24-timmars-lopp i rullstolskörning. Nja, låt gå att jag var "bara" närvarande (och körde) i ca 12 timmar.
För att förtydliga vad ett 24-timmars-lopp verkligen är så kan jag ju säga det att man ingår i ett lag och laget kör konstant i 24 timmar (de kör då som en stafett). MEN, trots allt var vi ett antal personer i mitt lag vilket fick till följd att jag kunde sova några få timmar på natten.
När morgonen kom så så hade jag så pass ont i min ena hand vilket fick till följd att jag lämnade tävlingen... men laget klarade sig riktigt bra även utan mig och de vann också tävlingen (= de körde längst).

I eftermiddag skall jag iväg och lyssna på Louise Hoffsten när hon pratar om livet som MS-sjuk.
Förhoppningsvis kan detta ge lite inspiration till att ingenting (inte mycket i alla fall) är omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hur kändes nya stolen att tävla med? Stor skillnad mot förra året?

Svar: Jag märkte ingen skillnad. Jag är ju målvakt så jag behöver ju inte åka runt speciellt mycket.
Robert Söderberg

2013-10-22 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0