Avskrivning

 
Jag skrev förvisso ett litet inlägg igår och så jättemycket har inte hänt sedan igår men en viktg sak har andå skett,
Om jag skalla vara helt ärlig så skedde detta precis innan mitt senaste inlägg här.
 
Precis som man kulle kunna misstänka efter att ha läst rubriken så handlar det hela om en viss avskrivning av lån som jag har.
Jag har tidigare skickat in papper till csn om att få mina studielån reducerade eller till och med helt avskrivna.
Nu fick jag så besked av csn att mina lån kommer att skrivas av helt o hållet och detta beroende på att mina inkomster idag är så pass små.
 
Tidigare hade jag hoppats lyckas betala av lånen innan dess att jag skulle fylla 40 men i och med detta besked är så lånen ett minne blott.
Jag får såga det att utbildningen har inte gått riktigt som planerat,,, eller om jag skall vara helt ärlig så kan jag ju säga det att utbildningen har inte alls gått som planerat. :(
Men nu har ett problem lättat från mina axlar. :)
 

Kommentarer
Postat av: eivor

Va bra att du inte behöver tänka på det längre

Svar: Ja, det känns allt riktigt bra. :)
Robert Söderberg

2013-10-10 @ 13:24:04
Postat av: Stefan

Skönt
Nu kan du spara mer till det du inte vet vad dett skulle vara ;-). Lägenhet kanske?

Svar: Absolut inte omöjligt. *fundersam*
Robert Söderberg

2013-10-10 @ 19:44:38
Postat av: Annika

Men så bra! Och vet du....Utbildningen gick ju faktiskt som den skulle. Det var ju vad som hände efteråt som blev fel. Din utbildning kan ingen ta ifrån dig även om du inte jobbar med det. Utbildning är aldrig onödig och den kan du ändå alltid vara stolt över. Glöm inte att du är smart och duktig!! Kram Annika

2013-10-10 @ 21:18:53
Postat av: Anonym

Skönt att höra Robert. Kram Jenny

2013-10-22 @ 18:16:21
Postat av: Anonym

Skönt att höra Robert. Kram Jenny

Svar: Ja visst var det ett väldigt välkommet besked.
Robert Söderberg

2013-10-22 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0