2014?

 
Ja, det är jag faktiskt säker på...HELT säker. Efter 2013 så blir det 2014.
Det är kanske lite tidigt att fundera över nästa år redan, trots allt är det ju ett par månader kvar på detta år.
Trots detta har jag ju börjat tänka på vad som händer 2014. Vad häder egentligen då?
Att jag detta år kommer att fylla 36år är nog inte något som är värt att anteckna.
Men som sagt, vad händer 2014?
Att åka till Ungern?
Att åka till Frankrike?
Att åka till båda åvan nämnde ställen?
Eller så blir det kanske något helt annat resmål?
 
Lyckligtvis är det ett tag kvar tills dess att det blir 2014, jag behöver alltså inte bestämma något nu... men ganska snart.
Något annat händer väll ändå?
 
Jodå, något händer allt... men jag vet ännu inte vad.
 
Jag borde nog skriva upp vilka mål jag har och sedan "bocka av" målen när de går i uppfyllelse.
Vad har jag egentligen för mål/drömmar idag?
Den som ändå visste det...?...
Jag tror dock att det är dax för mig att röra på mig (=flytta), för att på så vis kunna göra mig helt självständig. Idag får jag ju en del hjälp av föräldrarna men de kommer ju inte att kunna hjälpa mig för evigt.
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Låter bra. Lägg upp en plan och börja beta av:-)

2013-10-09 @ 16:23:36
Postat av: Anonym

Dröm stort ochfundera inte så mycket på vad som är möjligt och realistiskt och sånt. Brainstorma och skriv allt stort som smått som vore kul. Så kommer du igång! Kram

2013-10-09 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0