Dax för mat

Hmmm... Nu var det helt klart ett tag sedan jag lagade någon lite "finare" mat men imorgon är det dax igen.
Mina föräldrar är det då som kommer på besök.
Morgondagens middag blir lite speciell på så vis att jag har blivit tillsagt att INTE ordna någon efterrätt till maten. Efterrätt är ju faktiskt något som jag hittills har ordnat till varje middag men imorgon blir det alltså ingen sådan.

Vad blir det då för mat i övrigt?

När det nu inte blir någon efterrätt så har jag planerat att börja dagen med en välkomst-drink innan vi beger oss på maten.
Till huvudrätt kommer det då att bjudas på "Teriyakibiff".
Det är första gången jag gör teriyabiff men någon gång måste ju vara den första.

Sedan är det dax för efterrätt, en efterrätt som jag inte vet vad det är (lite spännande är det allt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0