Veckan som gått

 
Mmmm... lite har allt sedan senast. Att jag legat på sjukhus är självklart en sådan sak. Att läkarna inte var helt eniga om vad jag egentligen skulle göra på sjukhuset gjorde ju att man tid på sjukhuset blev lite mer spännande.
Från början var det tänkt att jag skulle ligga inne i tre dagar... men så blev det inte riktigt. Behandlingarna jag genomförde var inte speciellt många... och detta fick till följd att jag låg inne i fyra dagar istället för tre. :(
Jag får säga att i slutet av min tid blev jag lite orolig för skulle jag nu eventuellt behöva stanna över helgen? Hade jag behövt stanna över helgen så skulle jag dock få åka hem över helgen vilket var det viktigaste för mig... av naturliga anledningar
Varför? fortsätt att läs så förstår ni.
 
Hur som hellst på fredagen blev jag utskriven och till helgen skulle jag iväg på ett bröllop.
 
Bröllopet ja, det var riktigt fint. Att jag såg det som viktigt att få komma till detta bröllop var för att bruden i detta bröllop var min syster.
Bröllopet fick mig själv att känna att det skulle jag nog också vilja vara med om. Trots allt så är mitt eget bröllop nu nästan färdigbokat, bara ett par smådetaljer måste först ordnas. Den troligen största av dessa "smådetaljer" som först måste ordnas är att jag vet inte alls vem som skulle agera brud i mitt bröllop... får se hur detta problem skall lösas... kanske får ta ett gosidjur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0