SM är nu spelat

Sist jag skrev här om SM då skulle det snart spelas och nu när jag skriver om SM så HAR DET SPELATS. Nämen, då kan jag ju nu tänka på något annat... eller?
Ja, det borde jag nog kunna göra, men trots allt gick det ju faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig bara en ordentlig miss av mig gjorde att det bara blev "BRA och inte "JÄTTEBRA". Jag åkte nu ut i kvartsfinalen till SM efter en avgörande miss av mig... men om jag skall vara helt ärlig så om jag inte gjort denna miss så hade jag troligen förlorat detta parti ändå.
När så SM var över för egen del så fortsatta tävlandet i tävlingen SOSC (= Sedish Open Shogi Championship) och i denna tävlingen gick det riktigt bra för mig, nåväl till en femteplats i alla fall (av 21 startande).
Om knappa 2 veckor är det så dax för nästa tävling, en tävling som jag hoppas blir en riktig succe. Som sagt, jag hoppas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0