Nu har man gjort det

Om man tittar på filmer från förr där rånarna rånar tåg genom att rida ikapp tåget (med hjälp av häst) och bytet kan då ha blivit pengar, juveler eller helt enkelt beroende på vad som fanns på tåget... nu har jag på egen hand gjort detta...

Eller ja, vissa skillnader kan ha förekommit.
Det var ju faktiskt i ärlighetens namn inget tåg som jag begav mig på. Jag red heller inte, bytet blev heller inte så dramatiskt.
I själva verket så istället för att angripa "offret" med häst så användes rullstol. Och istället för ett tåg så "angrep" jag en postbil.
Bytet då?
Öööhh,,,, ingenting. Fast istället för pengar o juveler så hann jag skicka med ett brev. Ni skall tro att personen som körde postbilen blev förvånad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0