Händer något denna vecka?

Bra fråga faktiskt... vad väntar egentligen?
Har några "småsaker" som väntar.
Imorgon måndag skall jag till grannkommunen (Vänersborg) för att träffa en ms-grupp. Det kan bli spännande på så vis att det kommer 2st gästföreläsare dit, dessa gästföreläsare är personer som skall hjälpa mig med min sjukdom.
På tisdag skall jag läggas in på sjukhus... för att få en behandling. Vad det verkligen kommer att innebära är jag tyvärr lite dålig på att försöka förklara. Om jag säger att det är en "solu-medrol-behandling" kan ni nog förstå att jag inte riktigt vet vad det är.
Till en början blev jag onekligen lite nervös för i första brevet jag fick från sjukhuset har det inte stått hur länge jag skall ligga inne och jag vill verkligen inte missa min systers bröllop på lördag. I min nervositet var jag tvungen att ringa till sjukhuset för att få reda på hur länge jag kommer att ligga inne. Jag blev onekligen lite lättad när jag fick veta att denna behandling pågår "bara" i tre dagar. På torsdag är jag alltså åter "frisläppt" igen.
Nåväl, en halv vecka på sjukhus är kanske inte så spännande.. men vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0