Snart helg

Snart är det helg och vad skall hittas på då? Ja, jag har ju en stående lotto-kupong som jag ju kan hoppas kommer att ge ett flertal miljoner. Jag kan trots allt inte bygga upp hela helgen på det att jag skall kolla min lotto-kupong. Nä en sväng ner till Halmstad blir det också... en vän fyller nämligen år, jämnt dessutom. Om jag skall vara helt ärlig så fyller vännen inte år utan det är vännens pappa som fyller år.
Man kan ju då fråga sig VARFÖR jag åker till Halmstad för att fira denna gamla gubbe?
Jo, lite kontakt har vi allt haft och vännen har jag försökt att "lura" till Trollhättan i mitten av maj då jag kommer att genomföra en minst sagt annorlunda tävling.
Att säga "lura" är troligen inte det bästa ordvalet, men för att få denna text lite mer spännande så valde jag det ordet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0