Lite sjuk

 
Just nu känns tillvaron onekligen lite tuff (här får INTE ordet "tuff" förväxlas med "häftig"). Har denna vecka varit lite magsjuk - blä. Nu är magsjukan på väg att försvinna men en förkylning tycks vara på väg istället.
Jo, en förkylning är i alla fall bra mycket bättre än en magsjukdom - blä igen.
Fast det kan allt bli bättre.... mycket bättre. Jag har en stående lottokupong som jag ju faktiskt inte har rättat på några veckor. Nja, jag tror ju inte att jag har vunnit högvinsten i alla fall, hade jag gjort det skulle man säkerligen kunna läsa om det i morgontidningen, att någon person i Trollhättan har vunnit ca 250 miljoner... men det hade varit riktigt trevligt det. Ja, drömma kan man alltid göra, jag kanske inte tror att jag kommer att vinna men fantisera om det kan man göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0