Dax att sluta drömma

 
 Jag har länge... allt för länge hoppats på att finna den ratta, Kvinnan med stort "K" alltså.
Var jag skall finna henne vet jag dock inte, men jag hade hoppats finna henne på någon av alla dessa dejtingsajter som finns. Men det finns ett problem, ett stort problem dessutom....på dessa dejtingsajter finns förvisso många personer, många personer som liksom jag hoppas på ett finna sitt livs partner. Problemet ja... på dessa sidor finns uppskattningsvis 90-95% män. 
De vänner som har rekomenderat dessa sidor och dessutom sagt att det är lätt att finna en partner har har allihop varit kvinnor.
Nä, det bästa är förmodligen att försöka skita i dessa sidor. Kärleken finns inte där, kärleken finns någon annanstans. Men var? Ja, det är onekligen frågan....
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Sluta drömma skall du aldrig. Hon finns där. Det är säkert. Om du släpper pressen men fortsätter drömma så kommer du finna henne. Eller så finner hon dig. Du behöver inte leta och jaga.

Svar: Ja, jo det stämmer nog det du skriver. Man behöver inte sluta drömma, men däremot skall man sluta TRO att hon kommer.... hon kommer (förhoppningsvis) men först när man har slutat att tro på det.
Robert Söderberg

2013-03-09 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0