Vwckoslut

 
Nu är det så söndag, denna vecka är slut och en ny skall påbörjas imorgon. Inte nog med det, imorgon skall även en ny månad påbörjas. Nästa månad (juli alltså) kommer troligen att innehälla en del värme..... och värme är aldrig fel. Fast jag får säga det att personligen har jag inte något emot kyla heller. Problemet med kyla är att med kylan kommer också halkann och personligen är jag inte mycket för halkan.
Hade man kunnan så skulle man gärna få förbjuda is och halka... det är troligen bara bandy/hockey-spelare som giillar is och halka, kanske en och annan bartender också.
Idag skall jag försöka göra min blogg lite mera intressant genom att lägga upp en bild:
 
Detta projekt gick inte bra. inte alls faktiskt.
När jag nu hade bestämt mig för vilken bild som skulle bli min första här så finner jag den tyvärr inte. 
Förhoppningsvis kommer denna bild ändå upp här innom kort... när jag nu kan finna den. *hmmm*
Som synes så har jag idag inte mycket vettigt att säga, man kan verkligen fundera över varför jag beslutade mig för att skriva något överhuvudtaget. Men jag vet *lite stolt* att det finns personer (minst en i alla fall) som slaviskt följer min blogg.
Och "ja", det kan allt hända att jag skriver något av intresse. Inte varje dag, men visst, det kan allt hända. :)
Kommande vecka hoppas jag ha lite mer intressanta saker att skriva om här. Imorgon skall jag exempelvis se på "Tyskungen" på bio. Är den bra eller inte? Svar på detta får jag först imorgon. Ni som läser detta, ni vet kanske? Är den bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0