Vissa justeringar

Igår skrev jag om att jag skulle skita i tjejer och det lyckades jag hålla i ca 12 timmar och sedan fick jag ett sms från tjejen som jag tidigare skrivit om där hon skrev/undrade om jag vill gå på bio med henne (nu på torsdag - imorgon alltså). Ja, min plan om att sluta tänka på tjejer höll alltså inte speciellt länge.
Om jag skall vara helt ärlig så höll inte mina planer så länge ens en gång. Skall ju på bio idag med en annan tjej (min ena kontaktperson). Nåväl, med denna tjej har jag ju inte alls samma tankar.
Av detta får jag lära att det blir snabbt vissa justeringar i ens planer. Justeringar som ibland kan vara positiva och ibland negativa. Nu hoppas jag att de senaste justeringarna verkligen är positiva... Jag tror ju det, men jag kan ju inte vara helt säker, inte ännu i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0