Vad vill jag egentligen?

Nu är det sommar och varmt men samtidigt är den mesta av all aktivitet går nu på "sparlåga" och detta kommer att starta igen först till hösten. Men vill jag då verkligen att det skall bli höst? Vill jag att värmen skall avta? Nja... just nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag vill... Till hösten får jag åka på en rehabiliteringsresa och visst, det skulle man ju kunna se fram emot. MEN, när jag får åka, då är det höst och jag trivs med sommaren. Svårt dilemma det där. Dessutom så är just aktiviteterna som jag sysslar med... det är uppehåll under sommaren och på så vis vill jag ju att sommaren skall vara slut men vill jag det egentligen? Det man då får vara glad för är att man slipper bestämma om det skall vara sommar eller inte för hade jag fått bestämma det, ja då vet jag inte riktigt vad jag hade bestämt. Man får vara glad åt att tiden har sin gång och det kan man inte påverka, det gäller bara att försöka göra bästa möjliga av stunden som råder just nu.
Visst, man kan ju alltid planera lite för den tid som skall komma men denna tiden finns inte ännu *nu håller jag på att bli "djup"*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0