Vad göra?

Jo, att jag helt har bestämt mig för att skita i tjejer/kvinnor, det har jag kommit fram till... eller? Helt kan jag ju inte skita i tjejer/kvinnor för i så fall kommer klubben som jag själv har startat (har skrivit om klubben i tidigare inlägg) att dö. Det kommer att krävas att någon är lite aktiv för att klubben skall leva vidare och ingen i min närhet är just aktiv. Men jag vet inte hur länge jag orkar med att vara den ända personen i Trestads-området som vill att klubben lever vidare. Att jag sedan idag räknas som "handikappad" gör ju saken lite mer förståelig. Jag orkar inte med mer... men någon MÅSTE orka. Svårt dilemma det där.
Just det där med tjejer/kvinnor... visst hade det varit trevligt med en kärleksfull flickvän... men de är inte lätta att finna. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0