Till Skåne?

Imorgon är det tänkt att jag skall åka till Skåne men just nu vet jag inte hur jag kommer dit. Eventuellt åker jag med bil dit (föräldrarnas bil är för närvarande inne för reparation men de kommer nu i eftermiddag att få veta om bilen kommer åter inom väldig snar framtid), eventuellt blir det tåg... Nåväl, väldigt snart kommer jag att veta. Kanske blir det ingen resa alls.... men men, vet inte ännu.

Ni som läst mina senaste blogg-inlägg kanske funderar över VEM denna dam är och NÄR skall nästa steg tas.
VEM det är kommer jag inte att avslöja....ännu.
NÄR nästa steg skall tas... om jag skall vara ärlig så vet jag inte själv ännu och eftersom jag inte vet själv så kan jag inte avslöja något.
Kanske blir det till helgen (observera att jag skrev "kanske"), kanske blir det lite senare.
Nästa gång vi träffas kommer hon troligen komma hem till mig för en middag,,,, faktum är att denna middag har jag allt planerat.Det kommer då att bli:
Huvudrätt:
Lövbiff rullad runt en äpplebit och detta kommer först att stekar någon/några minuter följt av av detta direkt efter det skall kokas i grädde.
Efterrätt:
Mandelbakelse med lingon och vit choklad.

Vem denna dam är har jag mött viss nyfikelse över. Någon tycker att jag är elak som inte vill säga vem det är. Men jag kommer inte att säga något om vem det är förrän hon har varit här och ätit. Först då skulle jag kunna avslöja vem det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0