Till hösten

Ja, än så länge är det sommar och varmt, men trots allt kommer vi allt att gå mot mörkare tider. Det är dags att så smått börja planera inför hösten, vad skall då göras?
I september skall jag ju åka (3 veckor) till Fryk (rehabiliteringsanläggning i Värmland). I November tror jag (inte helt säkert ännu) att jag skall till en ledarutbildning (ordnat av Västergötlands Handikapp Idrotts Förbund).
Detta är förvisso bara 2 saker... men mer saker skall ske.
Jag har varit i kontakt med en ledare som håller i rullstols-dans (i Göteborg) och detta bara måste jag prova. Jag tror ju att jag är kanske på tok för dålig på detta...mer...alla är ju dåliga i början och framförallt innan man ens har börjat.... men det skall allt bli bättre.
Vad mer skall göras? Det vet jag inte, inte ännu i alla fall men helt klart så har jag en del luckor (rent tidsmässigt) att fylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0