Spännande dag väntar

Igår ja, va igår på bio. "Earth houer" sågs då. Det var en riktig katastrof-film, eller ja, den var katastrofalt dålig annars var det ingen riktig katastrof-film men... frågan är om jag skulle ge den en stående eller liggande etta i betyg. :( Man skulle då kort kunna säga om denna film - "Se den inte".
Idag skall jag så på bio igen och idag är det "Baksmällan III" som väntar. Betygen som jag har hört om denna film har varit väldigt skiftande, Någon säger "SE DEN" medans någon annan (bl.a tidningen) säger "SE DEN INTE". Igår såg jag på film tillsammans med min kontaktperson (med familj) och idag skall jag se på film tillsammans med en tjej som jag har nämnt i tidigare inlägg - och då har jag använt ganska positiva ord om henne, :)
Ni kan då förstå varför jag har använt just "Spännande dag väntar" som rubrik på dagens inlägg. Ja, denna dag blir just "Spännande". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0