Midsommar

Idag är det midsommar och vad skall det göras då? Ärligt talat, jag vet inte riktigt... vet faktiskt inte ens nästan.
Igår var det dax för bio igen, denna gången visades det "Baksmällan", filmen var inte så fantastiskt rolig som delar av min omgivning sagt. Den var heller inte så dålig som exempelvis lokaltidningen har sagt att den skall vara. Jag skulle ge den en 2:a som betyg. Vad jag skulle se som mer viktigt/intressant är att sällskapet i förrgår var förvisso okey men sällskapet igår var allt riktigt bra. :) Jag var tvungen att lite nyfiket fråga vad hon (det var alltså en kvinna som jag var på bio med igår) skulle göra idag. Det visade sig dock att hon hade redan andra planer för dagen. Nåväl, jag får istället se fram emot att hon kommer hem till mig för middag... datum är ännu inte helt bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0