Idag så...


Sedan senaste (igår) har jag allt vart med om några småsaker.
En tjej i som tidigare sagt att hon skulle sluta med det japanska brädspelet som jag tidigare har nämnt vid ett flertal tillfällen har nu meddelat att hon kam fortsätta åtminstone resten av året. Denna nyhet får jag se som riktigt positiv då jag igår (har för mig att det var igår i alla fall) fick vetskap om att den person som jag hade tänkt bjuda till Sverige just för att vara med i denna tävling sa att hon inte kommer. Hon hade förvisso varit ett riktigt dragplåster men som läget är nu är vi i alla fall tillräckligt många för att spela denna tävling. :)
Idag (ett datum som många redan listat ut) får jag agera kock igen till en riktig "superpingla". Ja, vilket uttryck jag skulle använda för att beskriva henne visste jag inte riktigt och för all del, jag vet fortfarande inte. Men "superpingla" får duga... just nu i alla fall.
Jag kan givetvis inte vara helt säker men jag TROR inte att hon läser det som jag skriver här, men eftersom jag bara TROR det så skall jag inte säga mycket mer om henne.
På något sätt känns det nu som att denna middag kan jag komma att skriva lite om i morgondagens blogg-inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0