I väntans tider


I mitt senaste blogg-inlägg (kanske kanske) skrev jag lite om en viss kvinna och idag är det tänkt att jag skall tala med henne igen för att för att komma med lite beslut om den närmaste framtiden.
Lite kul har varit att jag har fått vissa frågor om vem denna kvinna är och det har till och med varit så att jag har fått telefonsamtal hem till mig för att få frågor om vem det är. :) Jag vill inte säga mer om vem det är men jag kan säga att jag har varit helt ärlig, det är NÅGON. Jag vill dock inte säga mer, inte ännu.
Lite mer kan jag ju dock säga. Vårat nästa steg blir troligen en gemensam middag hemma hos mig, jag får då visa upp mina matkunskaper. :)

Något annat av intresse är att "någon" har tackat mig för mina kommentarer angående hans spel i rullstolsinnebandy. Ja, jag är ju målvakt så jag ser ju hans svagheter som back (åtminstone när vi spelar i samma lag). Det kändes allt lite stort att han tackar mig, jag är inte den mest framstående spelaren på planen. Låt gå att jag ser kanske andra egenskaper hos en spelare (då jag som sagt är målvakt). Som målvakt lär man sig allt hur de olika spelarna brukar försöka göra mål. De kanske gärna skjuter? Vart i målet brukar de skjuta? De försöker kanske gärna dribbla? Det är sådana saker man lär sig, det finns förvisso individer som är totalt "o-läsbara".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0