Det närmar sig

Återigen har jag fått uppleva både positiva och negativa saker... så vad skall jag då börja med. Jag kan börja med lite negativa saker, men bara lite.

Jag har tidigare nämnt att jag har planer på att anordna en tävling (i det japanske spelet shogi) här i stan... men något speciellt måste hända därför att omgivningen skulle få upp ögonen för oss.
Men VAD för speciellt?
Jag trodde fram tills igår att jag hade kommit på hur jag skulle göra. Jo om kunde locka med en av världens bästa spelare... då skulle verkligen omgivningen få upp ögonen för oss. Allt var ordentligt planerat fram tills igår då spelaren meddelade att hon inte kan komma. Nu känns det tyvärr som att jag är tillbaka på ruta 1. :(

Detta var ju som ni säkert förstår inte speciellt positivt men har det inte hänt något annat då? Jo, faktum är att det har det... eller ja - på väg mot något positivt i alla fall. Idag var jag inne och handlade det som jag behöver till kommande middag som jag skall ordna. Det var ju nästan till och med roligt att handla, ända tills dess att jag kom hem och insåg att jag ju har glömt att köpa potatis. Men men, förhoppningsvis kan jag ta några potatisar av mina föräldrar som inte bor långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0