Delvis bra och delvis dåligt

Visst kan man bli lite fundersam och även nyfiken över vad jag menar med min rubrik på detta inlägg, men faktum är att detta inlägg innefattar delvis bra och delvis dåliga erfarenheter och då jag vill avsluta mitt skrivande på ett positivt sätt tar jag upp det dåliga första.

DÅLIGT:
Ni som läst mina tidigare inlägg har kunnat läsa att igår skulle en viss kvinna ha ringt... ja, hon skulle ha ringt i alla fall, men det gjorde hon inte. :(
Det är möjligt att hon är lite ledsen efter det hon nu har gått igenom så jag kan inte belasta henne allt för mycket, jag kan med andra ord inte helt "lägga locket på" till denna kontakt och säga att det aldrig blir något mer, men jag är för närvarande skeptisk till att jag kommer att göra något mer... men vem vet?

POSITIVT:
Ganska nyligen (eller VÄLDIGT nyligen för att vara helt ärlig) fick jag besked om att i september skall jag ett antal veckor vara i Värmland (Torsby) för rehabiliteringsträning. Ja, helst hade jag velat bli skickad till Teneriffa men det här blir troligen bra det också.

ÖVRIGT
Den 18:nde maj i år var det tänkt att jag skulle medverkat i en tävling, en tävling som blev inställd på grund av sjukdom på allt för många. Problemet är nu att priserna (till det vinnande laget i denna tävling) har jag hemma hos mig och priserna är daterade till "2013" vilket innebär att ersättningstävlingen MÅSTE gå i år om jag inte skall behöva skaffa nya priser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0