Dagens sanning

Det är Sveriges nationaldag idag och... vad innebär det egentligen? Jo att man är ledig från jobbet till exempel.
För egen del är jag för närvarande ledig 2 gånger per år... båda dessa ledigheter är på vardera 182½ dag.
Nu är det tänkt att jag skall bli sjukskriven på heltid... ja, jag har svårt att tro att det gör att det blir någon större skillnad på min "lediga" tid... men vem vet?
Eventuellt så kommer jag efter sommaren att bli placerad någonstans på okänd aktivitet som gör någonting just för att jag skall få något att göra på dagarna. Men vad innebär egentligen detta? Inte en aning och det skulle förvåna mig om NÅGON verkligen vet vad detta egentligen är/innebär.

På senare tid har jag insett att det finns många så kallade dejting-sajter som säger att om man betalar lite pengar till just dem så gör de inte ett skit för att hjälpa en att finna någon.... eller ja, just så säger de kanske inte, men om man läser mellan raderna så är det precis detta de säger.
Och "JA", de olika dejting-sajterna är onekligen rätt bra på just det de i själva verket säger.

Med risk för att byta samtalsämne en aning så… håller nu på att bli riktigt sur… eller rättare sagt förbannad på min internetuppkoppling. Tidigare så har internet fått för sig att komma med meddelandet ”DEN HÄR WEBBSIDAN ÄR INTE TILLGÄNGLIG”. Man blir i och med detta lite sur och får stänga ner allt som har med internet att göra. Man får sedan vänta ett tag (ca 10-20 minuter) och sedan fungerar internet igen. Nu var det så dags för detta meddelande igen och jag har fått stänga ner internet… men denna dag räcker inte 10-20 minuter, nu (sitter jag inte vid internet och skriver) har jag väntat betydligt längre tid.
För varje minut som går blir jag bara surare och surare.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du...läs en bok i stället.
Kram

2013-06-06 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0