Ändringar igen... till det bättre

 
 Nu har det blivit vissa ändringar igen.. till det bätre, mycket bättre,
Jag har tidigare nämt att en viss person har sagt sig vilja komma hit för  middag... men att tid inte har kunnat bestämmas.
Det senaste är nu att tid har kunnat bestämmas och den tid som har bestämts är inte så många dagar bort. Nu känner man sig som ett barn på nytt, ett barn som räknar ner dagarna till något speciellt - exempelvis födelsedag eller jul, fast jag räknar ner dagarna till detatt jag skall få agera kock till en mycket fin kvinna. :) Vad skall det då bjudas på? Faktum är att det har jag skrivit för några dagar sedan så om ni är nyfikna backa då tiillbaka ett antal dagar till den dag då jag har nämnt hela menyn för just denna dag, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0