Vilken missräkning

Hade ju hoppats att dagens "dejtingsajter" skulle ge lite mer...
Ännu så har dessa sidor gett ganska precis ingenting alls. Men nu har jag nåtts av informationen om "dejtingsajter" som är gratis, HELT gratis. Detta lät ju riktigt bra, anmälde mig här (på 2st olika) och visst har de varit "bra", de har i alla fall inte kostat något. Resultatet har dock varit,,, INGENTING alls. På tidigare sajter har jag fått betala lite pengar för att få... ingenting alls. Nu har det varit helt gratis att inte få någonting alls, Det känns onekligen ganska meningslöst att fortsätta vara aktiv på dessa sidor, det ger ju ändå ingenting eller jo förresten, det ger mig hopp, hopp om att få svar på alla dessa mail som jag har skickat,

Nä, något annat måste göras... men vad? Klubben som jag startat håller nu på att gå i graven, trots lite "konstgjord" andning av mig i ett flertal år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0