Vad gör jag?


Ja, vad gör jag egentligen?
Ja, just nu gör jag inte mycket, skriver här förstås men förutom det så... gör jag inte mycket.
Befinner mig just nu hos mina föräldrar. När jag kom hit så åkte de, men de skulle bara åka iväg och slänga lite skräp
Annars har jag kommit ned till föräldrarna för att mamma skall hjälpa mig att få iväg ett meddelande/ansökan till csn, en ansökan om att få lånet nedskrivet.
Jag hoppas ju kunna få det på grund av att jag har ju råkat ut för en sjukdom som kommer att sitta i länge, riktigt länge. Som läget ser ut idag så kommer jag att ha sjukdomen resten av livet. :( Jag får säga det att när jag började läsa på högskolan (för att utbilda mig) så hade jag inte räknat med att råka ut för en livslång sjukdom. :(
Jag hade ju trots allt hoppats på ett jobb efter utbildningen, ett ganska välbetalt jobb hade jag ju hoppats på men nu... har jag blivit sjukskrivet istället. :(

Som sagt, just nu är föräldrarna borta så när jag nu sitter framför datorn så har jag roat mig lite med att läsa lillasyrrans blogg. Hon skriver trots allt ganska roligt. :)

Kommentarer
Postat av: Annika

haha vadå "trots allt"?? :-)

Svar: Ifall någon tvivlade alltså. ;)
Robert Söderberg

2013-07-10 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0