Första bilden

Får börja med att säga att precis som igår har jag inte så jättemycket att säga idag, inte ännu i alla fall, men jag hoppas att lite grejer idag kommer att ske. Detta får ju till följd att imorgon kan jag ha lite mer vettigt att säga/skriva.
Något spännande att att få se om det fungerar redan nu är ju om jag kan lägga upp en bild. Detta skulle jag ju ha gjort redan igår, men då stötte jag på problem. :( Jag borde kanske inte skriva om detta innan jag har testat, men att testa detta är alltså något som nu skall göras.

Jag tror faktiskt att jag lyckades... men det får jag se när jag uppdaterat texten.
Som ni ser så på bilden så har jag provat på att skjuta med pilbåge och jag fick ett minst sagt bra resultat. Det kan också sägas att det var bara andra gången som jag provade på pilbågs-skytte. Bilden är nu ganska gammal (inte helt säker men jag tror att bilden är 8 år gammal) och bilden är tagen på en rehabiliterings-anläggning. På denna anläggning var de så imponerade över resultatet så de tog ett foto, ett foto som sedan kunde sättas upp på väggen där. Men i ärlighetens namn så var inte jag den förste som hade lyckats med detta. Varje år lyckas 1-2 personer så de har nu ganska många kort på personer som lyckats med just detta.
Då jag hade lite talang för just detta är det kanske något som jag borde ha fortsatt med, men det har jag inte gjort.
 
Hoppas förresten att ni ser hur många pilar det är, det är i ärlighetens namn inte lätt att se men det är 4st pilar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0