Tillbaka igen

Nu var det ett antal dagar sedan jag skrev något här. Ja, om man skall vara helt korrekt så var det faktiskt 5 dagar sedan.
Kan inte påstå att min tillvaro har revolutionerats så mycket, inget alls faktiskt. Det har i min hemkommun varit en faslig massa turister på besök den senaste helgen. Helgen har också fått namnet "Fallens Dagar". Som jag just sa så har det varit mycket mycket folk i stan helgen som just passerade- Faktum är att en av dessa turister har bott hemma hos mig. :) Återigen skall jag vara lite ärlig och säga att denna turist var hos mig även under "Fallens Dagar" föregående år. Faktum är att vi inte har varit i lägenheten så värst mycket utan vi har varit ute och rört oss bland folket. Mycket var planerat att vi skulle hinna med att göra och vi hann med allt (tror jag i alla fall) som vi skulle göra. För att få henne (turisten alltså) hann vi även med lite shopping. Tror att plagget heter "bolero" som hon köpte och en sådan hade hon tittat efter ett bra tag. Så ni kan tro att hon blev glad. I bara farten hann hon med att köpa en klänning och även ett armband. Trollhättan blev snabbt en liten favoritstad för henne och jag tror att jag kan räkna med att hon kommer tillbaka nästa år också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0