Skit i det


När saker och ting skall skall göras/arrangeras, är det då inte lika bra att skita i det hela. Någon annan får göra det helt enkelt. Låt gå att jag vet inte om mycket skulle bli gjort om inte jag gör det (åtminstone gäller detta inom vissa områden). Ibland får jag onekligen känslan av av att jag vill släppa taget om alltihop. Visst, det jag gör det gör jag ju ganska ordentligt men jag vill nu att någon annan skall ta över det som jag har startat. Möjligen är det så att när jag släpper taget om detta, då dör det. :(
Att jag nu pratar om den lokala "shogi-klubben" misstänker jag att alla ser som uppenbart, för trots allt är jag inte så "drivande" i andra fall.
Jag har sagt tidigare att jag skall sluta att vara aktiv i klubben (som jag idag leder) men av någon outgrundlig anledning är jag fortfarande kvar på den "Högsta" posten i klubben. Ingen annan vill ju göra något... och jag vill ju inte att klubben skall dö. Svårt dilemma det där. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0