Och nu då?.?

Igår ringde försäkringskassan och sa att nu skulle jag bli sjukskriven... för egen del trodde jag att jag redan hade blivit det. Men okey, nu inte bara tror jag det, nu är jag det också. Om detta nu verkligen kommer att förändra min tillvaro på något sätt har jag dock svårt att tro.

Jag nämnde för någon dag sedan att skulle iväg på bio, det var "Tyskungen" som då skulle ses, Den filmen var helt klart sevärd så om ni har tankar på att se någon film på bio men inte vet vilken ni skall se så skulle jag rekommendera denna film. Filmen var bitvis lite rörig men handlade om något som vi alla skulle kunna råka ut för. Som sagt, se den gärna.

Igår kände jag mig tvungen att ringa till "kalas-pinglan" som jag tidigare har skrivit lite kort om (i ärlighetens namn så minns jag nu inte säkert om jag tidigare har kallat henne "kalas-pinglan" eller "super-pinglan"). När kommer hon så till mig nästa gång? Svaret blir "Vet ej" men hon tyckte att vi skulle bege oss till en restaurang här i stan. Denna idé kan jag ju se på 2 olika sätt.
1. Hon tycker om mig (lite i alla fall) och tycker att vi skall gå på restaurang tillsammans.
2. Hon tyckte inte alls om min matlagning.
Det skulle man förvisso kunna förstå då jag senast lyckades förstöra efterrätten. :(
Hur som helst, tyckte jag att detta lät som en bra idé. :)
När detta restaurangbesök blir av är ännu inte bestämt men mer om detta när en tidpunkt är bestämd.
 
-----
1h senare
-----
 
Det är namnet "super-pingla" som tidigare har använts och inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0