Nya utmaningar

Igår träffade jag en närstående som tyckte att mina inlägg var lite väl negativa. När jag efteråt har läst igenom vad jag har skrivit så kan jag verkligen förstå dessa åsikter.
Efter det har jag fått hjälp med att göra en lista, en lista med saker som kan förändra min tillvaro en aning (till det bättre). Helt plötsligt känner jag att det händer ju en del... eller nåväl, det händer inte mycket ÄNNU. Nu blir det verkligen upp till mig själv att det börjar hända saker.
Att luta sig tillbaka och vänta på att något intressant skall hända är i 10 fall utav 10 dömt att misslyckas. Det kommer då inte att hända något av intresse. :(

Personen som har fått mig att inse att jag måste göra lite mer saker själv, får jag tacka för denna information.
Nu har jag som sagt en lista på saker som skall göras och det finns ingen anledning till att inte göra dessa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0