Nya förutsättningar


Nu väntar helg, en helg som skall avsluta denna vecka.
Jag kan inte påstå att denna veckan kommer att gå till historien som någon av de bästa veckorna som man har haft, nåväl det har inte heller var någon extremt dålig vecka, det har helt enkelt varit en vecka som alla andra. Det största (men inte bästa) som hänt mig är nog att jag idag är HELT sjukskriven. Inte bara HALVT alltså.

Vad mer KAN hända inom kort?

I början av augusti kommer en tävling att arrangeras (i Göteborg). Det kommer att vara en lag-tävling (1 lag = 3 personer) och min uppgift har blivit att samla/skrapa ihop (minst) ett lag från Trollhättan. Hur detta skall gå vet jag inte, vet bara att om någon från Trollhättan skall försöka med detta så är det jag.

*hmmm... tänker på hur jag skall göra*

Det är helt klart så att det är detta spel som kommer att få mig att ha något att göra.
Visst, jag vill ju att spelet blir större men det är då upp till mig att försöka få det att bli större... ingen annan kommer ju att göra något... tyvärr. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0