Ny bio-flopp


Tyvärr är det sant det som rubriken antyder. filmen "Men of steel" var en film som var dålig, riktigt dålig.
Efter ca 1 timma av filmen kände jag att jag borde ställa mig upp och lämna bio-salongen men då vi inte var i min hem-kommun för att se filmen stannade jag kvar för att titta vidare på filmen och hoppas på lite ändring, hoppas på att den skulle bli bättre mot slutet.
Det blev lite ändring mot slutet.... den blev då *trot eller ej* än sämre då.
För ett antal dagar sedan var jag på en annan film (Earth houer) och efter denna film funderade jag över om jag skulle ge filmen en liggande eller stående etta i betyg.
Till "Men of steel" skulle detta inte medföra några problem för här skulle jag definitivt ge den en liggande etta (=ett streck alltså) i betyg. I slutet av filmen kläcktes det en kommentar som var lite kul men det var det ända positiva i denna film.
Som följd av detta kan jag ju nu komma fram till att ALDRIG igen se en utländsk science-fiction -film för det är bara bortkastade pengar. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0