Nu har det hänt...igen.


Denna förmiddag ringde det på min telefon, det händer inte så jätteofta och OM det ringer vet jag också ofta vem det är. Men så var det inte idag...tyvärr,
Personen i andra änden pratade engelska och sa något om "Windows" och om "Compiuters". Det räckte ju för att jag skulle vilja avsluta detta samtal och sade mycket vänligt: "Sorry not interested". Jag sa inte mycket mer än dessa tre ord... kan inte först varför dessa lögnare så gärna ringer till mig. Jag säger "lögnare" för de har ringt ett antal tillfällen tidigare och första gången de ringde var jag dum nog att lite på det på de sa. Resultatet av detta blev en smärre kollaps av datorn. :(
Om någon engelsktalande person ringer så kan ni nog utgå ifrån att det är en bedragare. :(
Tyvärr har jag inte kvar det tel-nummer de ringde från. Hade jag haft det skulle jag bett min omgivning att inte svara om detta nummer ringer eller fatta er väldigt kort och sedan avsluta samtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0