Lite sent kanske..men..


Idag ja, vad har egentligen hänt idag?
I ärlighetens namn så har det hänt ganska lite idag... eller bättre sagt "väldigt lite"
Började dagen med att jag skulle träffa min kontaktperson inne (eller rättare sagt ute) på en fik i centrala staden. Det finns inte så mycket att säga om denna fika förutom att jag lyckades spilla hela glaset med vatten i knät. Vattnet torkade efter en stund i värmen och det blev kallt till en början. Jag får ändå vara glad över att det var vattenglaset jag spillde allt innehåll i och inte vinglaset. Om jag hade spillt ut allt mitt vin på byxorna... ja då vet jag inte riktigt vad jag skulle ha gjort (måste påpeka att jag hade vita byxor på mig).
Mycket mer spännande hände inte på caféet och efter att jag blivit lite blöt fick jag försöka ta mig hem åt.

Detta är faktiskt det enda som idag har hänt... nästan i alla fall.
Då jag gillar att fika (vem gillar inte det?) kom det som en trevlig överraskning att på torsdag får jag fika-gäster. Det är två dagar kvar men jag vet allt redan vad jag då skall bjuda på. Detta kommer jag att baka själv och då jag bara har ätit detta en gång tidigare kommer det att bli lite spännande.
Då denna gäst ganska ofta läser min blogg tänker jag inte säga vad det blir för något, det enda jag kan säga är att det blir gott, riktigt gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0