Idag... så...


Denna dag har inletts med att jag har haft fika-besök hemma. Fikat (som var hemma-gjord) blev riktigt god. Besöket var trevligt, med andra ord så har ju dagen börjat minst sagt ganska bra, får se om fortsättningen blir lika bra. Hoppas kan man ju....

Senare idag skall jag iväg till "min" klubb som har möte idag. Vi kommer då (troligen) att diskutera den närmaste framtiden för klubben och vad allt som är aktuellt att diskutera.

Får se om jag skriver här lite kort efter dagens möte eller om jag väntar tills imorgon med att skriva.
 
*****
Några timmar senare
*****
 
Nu är jag hemma efter dagens shogi-spel. Det höll på att sluta i en total flopp (=ingen komm) men en ny person dök upp och vipps var vi 2st personer och då den andra personen var ganska "grön" i shogi-sammanhang så blev det lite intressant. Hoppas nu att jag lyckats få honom att bli lite intresserad av detta spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0