För höga krav

Idag så har det onekligen varit varmt, riktigt varmt men samtidigt behagligt (det är förvisso en helt personlig åsikt).
Vad har hänt annars?
Att jag kommer att försöka boka ett ental sovplatser (på vandrarhem) är förvisso klart. Nu är det inte ens en månad tills dess att jag kommer att behöva sängplatserna... men förhoppningsvis så går det att ordna.

Angående rubriken så får jag inse det att OM jag skall finna en partner så får jag allt sänka kraven lite. Jag har (precis som alla andra) lite krav på hur den blivande partnern skall vara. Mina "krav" är inte höga men ändå FÖR höga, vilket jag har insett, men samtidigt vet jag inte om jag verkligen VILL sänka dem (=kraven alltså). Nåväl, om partnern uppenbarar sig så gör hon och om inte så...?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0